Translate

środa, 16 października 2013

Chapter 12

Taxi podjechała po kilku minutach.
Pojechałam do domu.
Poszłam do siebie , zatrzasnęłam drzwi i rzuciłam się na łóżko.
Moja biała poduyszka była ubrudzona od czarnego tuszu.
' Nienawidzę go !'- krzyczałam do poduszki.
- Caro.. Otwórz - szeptała Sara pukając do pokoju .
Poszłam jej otworzyć .
- Co się stało ?- Zapytała przytulając mnie mocno.
- To Harry. -powiedziałam przez łzy , a Sar zamknęła drzwi.
 - Ale jak to ?- Usiadłyśmy na łóżku.
-Tańczyliśmy.- próbowałam się ogarnąć.- On powiedział mi ,że sprawiam ,że jest najszczęśliwszym chłopakiem na ziemi.
- To chyba dobrze ? - powiedziała Sara.
- A później poszedł po picie i podeszła do mnie jakaś ruda dziewczyna i powiedziała ,że jej też tak mówił. Przespał się z nią i ją zastawił ! Rozumiesz !? - zaczęłam płakać jeszcze bardziej.
- Ale jak to ?- zapytała .
- Nie wiem.
- Chodź . Dzisiaj śpisz ze mną .- złapała mnie za rękę
- A Liam ?- zapytałam podciągając nosem.
- Poszedł już do domu.
Poszłyśmy do jej pokoju.
Zrzuciłam z siebie sukienkę i w bieliźnie położyłam się pod kołdrą .
Po kilku minutach zasnęłam.


Obudził mnie głos mamy. - Dziewczyny ! Wstajemy.
- Ja dzisiaj nie idę do szkoły .. Źle się czuję. -Skłamałam
- Caro .- Spojrzała na mnie mama.
- No dobra, już idę .
Poszłam do siebie.
Przyszła Sara -Masz .- wręczyła mi ten zestaw.
- Ale to nie jest w moim stylu. - odparłam.
-Wiem , ale pokażesz Harry'emu co stracił -zaśmiała się złowieszczo.
Uśmiechnęłam się i ubrałam się w prezent od siostry .
Zrobiłam kitkę i stanęłam przez lustrem tak , aby widzieć się całą .
- Wyglądasz zajebiście - odwróciłam się i zauważyłam w drzwiach Liam'a .
- Dziękuję - uśmiechnęłam się .
- Jedziesz z nami ? - Zapytała przychodząc Sara .
- Jadę z wami.
Zeszliśmy na dół. Mamy już nie było w domu.
Pojechaliśmy pod szkołę .
Wyszłam z auta .- Dzięki za podwózkę .- powiedziałam zamykając drzwi.

Pewnym krokiem ruszyłam przez szkolny korytarz .
Wszyscy się za mną oglądali .
Podobało mi się to .
Zauważyłam grupkę chłopaków. Stali w niej również Niall i Harry .
Przeszłam koło nich o powiedziałam uśmiechnięta - Hej Niall.
Poszłam pod klasę . Zauważyłam Perrie .
-Hej skarbie . - Pocałowałam ją w polik .
- WOW. Caro .. Jaka zmiana. - uśmiechnęła się z podziwem.
Przyszła nauczycielka i otworzyła nam klasę . 
Odciągnęłam Parrie na bok i  weszłyśmy do klasy ostatnie.
Siedziałam przed Harry'm i Niall'em
Usiadłam powoli. Czułam na sobie ich wzrok.
Na przerwie poszłam z Perr na boisko .
Usiadłyśmy pod drzewami  na jednej z ławek.
Podszedł do nas jakiś chłopak .



- Cześć .- powiedział nieśmiale .
- Hej . - odpowiedziałyśmy równo .
- Josh- podał rękę najpierw mi a potem Perrie .
- To jest Perrie , a ja to Caro. -przedstawiłam nas.
-Mogę się dosiąść ? - zapytał .
-Pewnie - powiedziała uśmiechnięta Perrie ,a chłopak usiadł pomiędzy nami .
- W której klasie jesteście ? - zapytał spoglądając na nas .
- III C.- odparłam.
- Ja jestem nowy i jestem w III D.
- Właśnie tak myślałam ,że jesteś nowy . Nie kojarzyłam cię .- Powiedziała Edwards .
- Wyprawiam dzisiaj imprezę . Wpadniecie ?- zapytał z nadzieją w głosie .
- Pewnie . - Powiedziała szybko blondynka. Widać było ,że podoba jej się Josh.
Chłopak podał nam swój adres i numer telefonu.
Rozbrzmiał dzwonek , więc udaliśmy się do swoich klas .

Reszta lekcji minęła mi szybko . Do domu wróciłam spokojnie na pieszo . Sama .



_____________________________________________________________

Mam nadzieję ,że się podoba .
Kocham was :)
Zapraszam do obserwowania @GoToLondon69

3 KOMENTARZE = NEXT :)



7 komentarzy: