Translate

czwartek, 26 września 2013

Prolog.


   Mam na imię Caroline . Dla znajomych Caro. Mam 18 lat.
  Jestem wzorową uczennicą . Jestem tak zwanym ' Kujonkiem' .Mieszkam w Londynie wraz z moją mamą i młodszą siostrą Sarą.
 
Piątek.
Pierwszy dzień w nowej szkole. Wstałam o 6:45 . Poszłam się ogarnąć i ubrać .
Byłam w szkole 30 minut przed dzwonkiem . Jak zawsze .
Usiadłam pod klasą w której miałam mieć pierwszą lekcję.
Po chwili pod tę klasę podeszła grupka chłopaków . Wytatuowani z kolczykami.
Czułam się inna .
Po chwili podeszła do mnie pewna blondynka.
- Hej ty pewnie jesteś ta nowa.? - Zapytała.
- Tak . Mam na imię Caroline .
- Miło mi Perrie jestem .- Podała mi rękę.
Wstałam i spojrzałam ponownie na grupkę chłopaków.
- Lepiej się z nimi nie trzymaj .. To złe towarzystwo - Powiedziała i odeszła.
Po chwili podszedł do mnie jeden z tych typków.
Wyciągnął rękę w moją stronę . Złapałam ją ,a on obrócił mnie tak ,że wylądowałam w jego obięciu.
Zbliżył usta do moich i wyszeptał :
- Harry jestem
________________________________


Taki początek . Podoba się ?
Karo :)


                                        

5 komentarzy: